باختم......................






















Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


تـاواـنـ♥ قــــ ـ ـ♥لـبـ شکـســ ـ ـ تـهـ

با هر که " ساختـــــــــــــــــــم " , " باختـــــــــــــــــــم " !!!
 

می خواهی از حالم بدانی
می خواهی از حالم بدانی؟

"بد"
حالم خوب است و خوش می گذرد
تنهایی سر میکنم تمام لحظه هایم را
گِله ای نیست...

هوا خوب است و آفتابی نیمه جان می تابد
شکایتی نیست
چون دیگر دوستی نیست...!!!
ஜ ஜ ஜ   ஜ  ஜ  ஜ  ஜ ஜ   ஜ

دست به دلم نذارید
دست به دلم نذارید !!! می سوزید !!!

داغ خیلی چیزها به دلم مانده !!!
ஜ ஜ ஜ   ஜ  ஜ  ஜ  ஜ ஜ   ஜ
بــــــــــــآ یــــــــــــد

اتـفـــاقـــــــاً از آدمـایـی کـه " انـتـظــارش و نــداریـــــن "

انـتـظــارشـــو داشـــــــتـــه بــاشـــیـــن !!!
ஜ ஜ ஜ   ஜ  ஜ  ஜ  ஜ ஜ   ஜ

پرنده ای كه مال من نيست

ديگر برای داشتنت سماجت نميكنم عزیزم !!!
پرنده ای كه مال من نيست قفس هم برايش بسازم باز هم ميرود!!!
ஜ ஜ ஜ   ஜ  ஜ  ஜ  ஜ ஜ


نمی دانم
نمی دانم من به مسافر دل بستم
یا
مسافر شد
آنکه به او دل بستم !!!
ஜ ஜ ஜ   ஜ  ஜ  ஜ  ஜ ஜ   ஜ


نظرات شما عزیزان:

mari
ساعت0:27---31 تير 1392
آخیییییییییییییییییییییی.چه وب خوشگلی.واقعا پستات عالیه.مرسی.موفق باشی.پیش ما بیا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در یک شنبه 30 تير 1392برچسب:,ساعت15:26توسط Alireza | |