سرمزارم...






















Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


تـاواـنـ♥ قــــ ـ ـ♥لـبـ شکـســ ـ ـ تـهـ

گفتم :میری؟

گفت:آره

گفتم:منم بیام؟

گفت:جایی که من میرم جای۲ نفره نه ۳ نفر

گفتم:برمیگردی؟

فقط خندید.....

اشک توی چشمام حلقه زد

سرمو پایین انداختم

دستشو زیر چونم گذاشت و سرمو بالا اورد

گفت:میری؟

گفتم:آره

گفت:منم بیام؟

گفتم:جایی که من میرم جای ۱نفره نه ۲ نفر

گفت:برمیگردی؟

گفتم:جایی که من میرم راه برگشت نداره

من رفتم❤اونم رفت...

ولی...

اون مدتهاست که برگشته

و با اشک چشماش

خاک مزارمو شستشو میده...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در شنبه 1 خرداد 1395برچسب:,ساعت10:38توسط Alireza | |